Forum Biznesu Azjatyckiego

301

Inglot, Colian, Reserved, Solaris, Irena Eris… lista polskich firm rozwijających swoje interesy na Bliskim Wschodzie wydłuża się z roku na rok. Przedsiębiorstwa te związane są z różnorodnymi branżami. Polacy są dziś w stanie zaproponować bliskowschodnim konsumentom atrakcyjne towary i innowacyjne rozwiązania w zakresie transportu oraz przemysłu.

Wyniki finansowe wymiany handlowej pomiędzy Polską a krajami arabskimi mogą być znacznie wyższe. Eksport do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, największego odbiorcy polskich towarów w rejonie Zatoki Perskiej jest wciąż niski w porównaniu do europejskich partnerów, a to oznacza, że w kontaktach handlowych między Polską a krajami arabskimi wciąż jest wiele do zrobienia. Zanim zaczniemy nadawać tempo handlowemu dialogowi, zadajmy kilka ważnych pytań:

  • Jak mówić o kredytach w krajach, w których lichwa jest haram?
  • Jak w regionie wygląda marketing i sprzedaż?
  • Jakie faux pas popełniają zachodnie marki w komunikacji?

Szansa poznania odpowiedzi na postawione pytania oraz wiele innych pojawi się już 13 czerwca od godziny 10:00. W Sali Wystawowej Auditorium Maximum UJ odbędzie się Forum Biznesu Azjatyckiego – Bliski Wschód.

W programie przewidziane są spotkania ze specjalistami oraz naukowcami, prelekcje poświęcone bankowości muzułmańskiej, strategii budowania marki oraz komunikacji międzykulturowej. Spotkanie będzie szansą na porozmawianie z praktykami – osobami, które miały możliwość w pełni zanurzyć się w świecie wschodnich inwestycji.

Jednym z prelegentów będzie dr Łukasz Fyderek z Pulsu Azji, który jako Dyrektor ds. badań i współwłaściciel firmy doradczej East Analytics, regularnie pomaga w rozwoju biznesu na rynkach Bliskiego Wschodu i Azji. Podczas Forum swoją prelekcję będą mieli przedstawiciele świata finansów, dyplomacji i mediów, jak dziennikarka Iwona Sobczak z magazynu „Forbes” czy Małgorzata Panek-Kasińska, która przez klika lat realizowała zadania jako strategiczny doradca Ambasady Rzeczpospolitej Polskiej w Abu Dhabi.

Wymiana doświadczeń pomoże uchronić przed popełnieniem pewnych błędów wynikających z różnic kulturowych, a także zapewni okazję do dyskusji nad przyszłością polskich inwestycji na Bliskim Wschodzie.

Będzie to pierwsza odsłona cyklu spotkań. Za organizację wydarzenia odpowiedzialne jest Stowarzyszenie Into the East – organizacja skupiająca młodych specjalistów ds. Bliskiego i Dalekiego Wschodu. ITE aktywnie działa na rzecz szerzenia świadomości różnic kulturowych na styku obcych cywilizacji zwłaszcza na polu biznesowym.

Pełny harmonogram wydarzenia dostępny jest tutaj.
Bezpłatne bilety na Forum Biznesu Azjatyckiego można pobrać tutaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here